Summa sidvisningar

söndag 22 oktober 2017

Vilodag.....


Efter att ha vilat klart idag efter gårdagens fest, som jag tyvärr var tvungen att avbryta innan den var slut pga huvudvärk, begav jag mig ut på en promenad i den kyliga höstluften.
-6C visade termometern i morse, så varma kläder var vad som gällde.

Nu är de flesta av löven borta från träden och marken är frostig.
Isen börjar lägga sig på Bodträsket och snart är snön här.


Det är en svår tid just nu vad det gäller att klä sig.
Man vill ju inte ta fram de varmaste kläderna, men samtidigt så vill man ju inte heller frysa.


Jag älskar trots allt denna årstid!!!
Minusgrader, sol, frost och en härligt frisk höstluft.
Det känns som att, iaf för mig, dagar som denna ger så mycket energi pga all den syre som finns i luften......och solen förstås 😊
Hade dock önskat att jag mådde lite bättre än jag har gjort i några dagar nu 😔
Antingen har jag någon förkylning i kroppen (fryser, mest om fötterna just nu, även inomhus 😏 )
Har även huvudvärk, som faktiskt kan bero på mina glasögon, men det vet jag inte med säkerhet ännu.
Men det kan ju oxå vara så att det går till sig när jag nu ska börja äta mina "gamla" Magnesiumtabletter igen 😀

Nåja, söndag idag och det innebär ju vilodag 😊
Och att vila har jag lyckats bra med och det tänker jag nu fortsätta att göra resten av kvällen, för imorgon stundar en lååååång arbetsdag 😜

Ha en trevlig afton!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar