Summa sidvisningar

tisdag 17 oktober 2017

Plötsligt händer det.....


Ja, sicket väder vi hade igår 😲
Inte nog med att regnet vräkte ner, det regnade på tvären pga den "storm" som rådde.
Eftersom vädret var som det var, och jag hade ett inplanerat intervallpass, så fick det bli löpbandet på gymmet......so boring!!!!
7 km löpning, med intervaller i min maxhastighet, blev det.
Jag var så nära att ge upp eftersom det är så tråkigt att springa på band, men eftersom det är så jag kommer att träna i vinter, så fortsatte jag att springa.

Dagen idag har ju bjudit på ett strålande väder, om än lite blåsigt tidigt på morgonen.
Löpning även idag och ett personbästa på distansen.
Har inte tidigare sprungit så lång som 13 km, så det känns bra 😊
Men det var tungt, oj så tungt, eftersom benen var ganska så möra efter gårdagens pass, men för övrigt så var jag väldigt pigg.
Så för att orka hela vägen så fick jag sänkta tempot lite, men det gör inget 😀


Efter lunch och lite småfix så tog jag mig en cykeltur, bara för att få lapa lite sol nu när den äntligen visar sig 😎




Det ska ju (äntligen) bli lite kyligare inatt, kanske får man se norrskenet (om man orkar hålla sig vaken) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar