Summa sidvisningar

onsdag 3 maj 2017

Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinnet 321/365....


Vilken lycka att dra upp persiennerna på jobbet, tidigt, och se att solen skiner för fullt....då vet man att det blir en bra dag 😊

Jag har sovit gott!
Jag har hunnit ta en promenad innan det var dags att starta igång tvätten!
Jag har njutit av solen!
Jag har ätit gott!



Kräftstjärtssallad med keso och böngroddar 😋


Det känns som att man vaknar upp ur vinterdvalan nu när vädret blev så mycket bättre.
Enl väderprognosen så blir denna vecka, fram tom fredag, bara varmare och varmare, men tydligen kan vi väntas oss ett bakslag nästa vecka med ev nederbörd i form av snö 😏
Nåja, den dagen den sorgen!!
Nu är nu och det känns bra!!



Nu ska jag fortsätta med mitt tvättande så att jag hinner klart innan det är dags att gå till jobbet.

Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar