Summa sidvisningar

måndag 1 maj 2017

Segt som sirap 318-319/365....

Idag har man inte varit kaxig minsann 😕
Pga gårdagens festligheter så har jag varit ganska så seg idag.
Nåja, det var det värt för det var så himla trevligt igår!!!

3-rätters hos Anna och Micke i deras nya, fina, gemensamma lägenhet 💗
Det var så där trevligt som det alltid brukar vara....sång, dans och massa skratt.

Min kavaljer heter Eskil, och hans kramar kommer jag leva länge på 💗

Som sagt var....dagen har varit otroligt seg.
Träning var inte alls att tänka på, men jag begav mig ut på en promenad runt lunch, bara för att få lite syre till huvudet 😀


Hamnade mitt i 1:a maj rundan.




Efter den promenaden och lunch på det, så orkade jag slutligen iväg på ett löppass.

Nu är det äntligen kväll och jag skall inta soffan och kolla lite film.
I morgon börjar jag jobba igen, så jag behöver vila upp mig ordentligt 😁

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar