Summa sidvisningar

tisdag 23 maj 2017

"Frulunch" 341/365....


Underbara Anna, som i helgen smet iväg till Paris och gifte sig med sin Micke, bjöd på "frulunch" idag.
Vet inte hur jag lyckades hamna på den gästlistan, jag som är supermycket singel(-pingla), men jag är mycket tacksam för den inbjudan 💗







Inga karlar var bjudna, som sig bör på en "frulunch", men lille Eskil har en stående inbjudan 😊


Förutom denna supertrevliga lunch så har jag hunnit med att springa på morgonen.

Det som är så fantastiskt bra med mina löparpass nu, är att jag behöver inte stanna för att jag är trött.
Jag kan "unna" mig ett stopp bara för att titta på allt det vackra 😊
Träningen har verkligen gjort underverk med min löpning.
Det flyter på så himla bra och med detta vädret så känns det som att sväva på små moln 😊



Sen kommer vi till det trista med denna dag 😟 Att vaknade upp till ännu ett terrordåd 😢
Vart ska detta sluta?!

Nu känner jag mig ganska så rastlös.
Träningsklockan säger att jag ska vila 18 tim efter mitt löparpass i morse, solen är borta från min balkong, tv-tittande känns inte riktigt aktuellt just nu, läsa är jag för trött för.....ja, vad ska jag hitta på 😏
Fortsätta städa är väl det enda som finns kvar att välja på 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar