Summa sidvisningar

torsdag 18 maj 2017

Förbättringar 336/365....


Dagens laktattest gick väldigt bra!!
Fick börja med att springa samma intervaller som jag gjorde i februari.
Resultatet var, precis som jag har känt, mkt förbättrat och därför fick jag fortsätta att springa tills det nästan smakade blod i munnen 😀
Jag var så otroligt tömd på energi efteråt, så jag stapplade bara iväg till en stol och satte mig.
Satt kvar en bra stund och återhämtade mig innan jag orkade cykla hem.
Kändes iaf jäkligt bra efteråt, nu väntar jag bara på att få se hur kurvan har förändrats sen sist 😊
Tyvärr, och till min stora förvåning, så har mitt blodvärde sjunkit ganska mycket.
Så imorgon bitti blir det ett telesamtal till vårdcentralen 😏

När jag hade vilat klart hemma och ätit lite lunch så tog jag en promenad ner på stan.

Orkade inte stanna så länge, behövde vila mera.
Gick hem igen och la mig på soffan en stund.
Efter middagen så behövde kroppen och knoppen mera syre, så det blev en cykeltur på drygt 1 mil.



Hann precis hem när regnet kom.

Nu blir det inte mycket mer än att invänta hockeyn.
Känner att jag har fått precis allt jag behöver och orkar med idag.
Känns som att sängen kommer att få sällskap väldigt tidigt ikväll 😁

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar